15 sierpnia 2014

Coś na początek,czyli co,jak i czemu :)

Cześć :) 
W końcu jakoś musiałam zacząć.Może na początek się przedstawię,mam na imię Natalia.Jestem 17-letnią dziewczyną z Górnego Śląska.Jestem często uśmiechającą się i pełną energii dziewczyną,której życie pokazało już nie raz swoją ciemną stronę,jednak to mnie nie załamało i staram się czerpać z niego tyle, ile tylko się da.We wrześniu idę do drugiej klasy technikum hotelarskiego,swój wolny czas spędzam z rodziną,znajomymi i moim kochanym chłopakiem.Lubie obejrzeć dobry film i jest kilka seriali (głównie zagranicznych) które chętnie oglądam.Nie jest to moja pierwsza przygoda z bloggerem.Miałam już kilka blogów w tym jednego poważniejszego któremu poświęcałam dużo czasu,jednak musiałam zawiesić go ze względu na sprawy osobiste i brak czasu. Teraz moje życie jest bardziej poukładane i mam wrażenie że jestem dokładnie w tym miejscu w którym powinnam być i chcę się dzielić z kimś tym co się u mnie dzieje,moimi przemyśleniami, i pomysłami.Mam nadzieje że mój blog zwróci uwagę paru osób i wiem z doświadczenia że blogowanie daje możliwość nawiązania ciekawych znajomości na które jestem otwarta , i wymiany przeróżnych doświadczeń,oraz uzyskania przydatnych wiadomości.Skąd nazwa?Chciałam istnieć w internecie pod jakimś nickiem,dlatego też na nagłówku istnieje nazwa "DEVINA".Oczywiście można się zwracać do mnie po imieniu,jak kto woli.To chyba na tyle,trzymajcie za mnie kciuki aby blog się dobrze rozwijał.Do zobaczenia w kolejnym poście ! 
*DEVINA*


23 komentarze:

  1. No to witam! :)
    Na pewno sobie świetnie poradzić :)
    Może na początek obserwacja za obserwację?

    http://opinie-telefonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejhej :) Myślę, że nie pożałujesz założenia bloga :)
    Powodzenia!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia, zawsze mnie się podobało to imię ;*
    Obserwuję ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu ;)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę powodzenia w blogowaniu :))
    pozdrawiam ♥
    http://happilylie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę przede wszystkim weny <3
    jesteś bardzo ładną ;*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałaś dodać ,że jesteś prześliczna ! :) Obserwuje i liczę na rewanż :) Buziaki i powodzonka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. milego blogowania :))

    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blokowaniu ;):D

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu :)
    Śliczne włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę, powodzenia w blogowaniu (:
    pytałaś o obs, ja już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego blogowania i oczywiście powodzenia, sukcesów i ciekawych doświadczeń. :)
    lifetastesgreattt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia :)
    wpadniesz na mojego bloga i skomentujesz nowy wpis? oddzwięcze się! :*
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post :) obserwuję

    http://nina-ninula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia i dużo wytrwałości w blogowaniu! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje <3
    i czekam na kolejne posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. na dobry początek życzę ci sukcesów w blogowaniu :)
    powodzenia , obserwuję
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukcesów!

    http://laucagliata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. You're gorgeous!
    Adore your blog, you've now got a new follower :) x Legally Brunette

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w blogowaniu, wiem jakie trudne są początki, sama dopiero zaczynam, a ty jesteś jeszcze do tego wszystkiego śliczna ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widze, że mamy coś wspólnego jeśli chodzi o blogi ;) Tez już kilka miałam. Teraz mam znów nowy oby mi się udało go utrzymać :) Tobie życzę powodzenia!
    xkatte.blogspot.com - zajrzysz na mojego nowego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń