15 sierpnia 2014

good holidays

Pierwszym postem o konkretnej tematyce,będzie post dotyczący wakacji. W te wakacje nie wyjeżdżałam nigdzie na dłużej,skupiłam się na pełnoetatowym lenistwie :) Oczywiście nie siedziałam całymi tygodniami w domu bo to aż grzech,nie wykorzystać tak pięknej i słonecznej pogody która moim zdaniem w tym roku nas nie zawiodła.Zaliczyłam kilka wypadów nad wodę, w gronie znajomych, mnóstwo spacerów,tych krótszych jak i dłuższych,a nawet wybraliśmy się wraz w moim chłopakiem na dość długą przejażdżkę rowerową.Te 22km -dla niektórych może to nic,ale dla osoby prowadzącej nie szczególnie sportowy tryb życia,to był nie lada wyczyn (odnośnie mojego stylu życia,to zamierzam go zmienić ale o tym kiedy indziej). Wybrałam się też parę razy na ryby większą ekipą, co również fajnie wspominam. Ogólnie te wakacje które niestety powoli się kończą,uważam za udane :) A wy jak spędziłyście te wakacje?Wydarzyło się,lub macie jeszcze w planach coś szczególnego ?
DEVINA


22 komentarze:

  1. W planach mam wyjazd z rodziną do aquaparku. Należę do tych osób, które nie lubię jak jest gorąco. Uwielbiam deszcz, ogólnie jesień i zimę, a w taką pogodę jaka była ostatnio - +30*C praktycznie nie wychodziłam z domu, nie lubię upałów :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię jeździć rowerem, więc 22km to dla mnie byłoby również dużo ! :D Życzę udanej końcówki wakacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobnie, cały czas w domu :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje wakacje spędzam u siebie na działce, nad swoim prywatnym jeziorem :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędziłam wakacje na błogim lenistwie;) Byłam tydzień nad morzem z przyjaciółką,a później to już pojedyncze wypady^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja spędziłam wakacje w Bułgarii! Chętnie bym tam wróciła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje spędziłam bardzo przyjemnie :))

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie na blogu :)
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja trochę leniuchowałam w domu, trochę czytałam, oglądałam filmy, nawet pierwszy raz od wieków pograłam w Simsy haha. Raz pojechałam nad wodę ze znajomymi, w sumie ok. 40 km pokonaliśmy rowerem, co dla mnie jest sporym wyczynem. W ostatnim tygodniu wakacji jadę jeszcze do Szwecji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje spędzam na spontanie: jest lenistwo i praca. Są znajomi, rodzina, samotność. Są filmy, internet, książki, ale jest też podwórko, las, miasto. Powiedzmy: wszystko po trochu :)

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i fajna fotka <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy w Polsce padało ja siedziałam w domu, a jak przyszły upały musiałam wyjechać za granicę i to jeszcze w góry gdzie jest zimno do 12 stopni max.
    Zazdroszczę Ci tych wakacji z lenistwem

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje wakacje to prawie same ogniska i wypady ze znajomymi nad jezioro. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam jazdę na rowerze i ogólnie sport, ale pogoda przez ostatnie dni, bardzo mnie ogranicza;)
    Mam nadzieję, że w te ostatnie, kilkanaście dni wakacji pogoda dopisze.

    Buziaki,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do Polski wróicłam na chłodniejsze dni po upalnych Włochach więc się cieszę :D

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w te wakacje strasznie leniuchuję, ale w ostatni tydzień sierpnia czeka mnie jeszcze obóz
    Zapraszam D komentowania i obserwowania mojego bloga she-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, bo ja w te wakacje pracowałam i niestety nie mogłam leniuchować tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! ;*
    może w następnym poście opiszesz swóje wakacje?


    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się,że chociaż Twoje wakacje były udane :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lipiec spędziłam na wyjazdach, za to cały sierpień leniuchuję !:) Moje wakacje są również udane :*
    Może wzajemna obserwacja? :) Daj znać u mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń